donderdag 4 mei 2017

Cameo en meer...

Daar ben ik dan weer. Het is weer een aantal maanden geleden dat ik jullie voor het laatst wat heb laten zien. Druk met het thuiswerk en ook met mijn kinderen, de sporten van 2 en dan is het voor mij klaar aan het einde van de dag. Ik heb niet stil gezeten met dingen maken maar de puf om dan een blog te schrijven met alles er op en er aan was er even niet bij voor mij.

Eigenlijk zou het net zo'n routine moeten zijn zoals ik foto's plaats op mijn facebookpagina Renate's crea bea. Ik denk dat ik dat toch maar eens moet gaan doen van mijzelf 😉

Maar goed zoals de titel al zegt cameo en meer.
Ik heb nu al een tijdje een cameo silhouette en mede door tijd gebrek, ja ik weet het gewoon tijd voor vrij maken. Is het mij de laatste tijd toch gelukt om er wat meer mee te doen.
De reden daarvoor is heel erg simpel. Ik had wat besteld ergens en niet goed gekeken en ipv flexfolie te bestellen had ik stickers besteld. Dit heb ik niet terug gestuurd want met een beetje onderzoek op het internet zag ik dat je daar ook hele mooie dingen mee kunt doen.

Dit heb ik gelijk uitgeprobeerd voor mijn dochtertje. Zij wilde wel "proefkonijn" zijn. En dit is het voor nu geworden!!



Toen dit klaar was ben ik aan de slag gegaan met karton snijden. En dan vooral een doosje.

Mede door het dubbelzijdig bedrukte karton van de action is dit zo'n leuk doosje geworden. En doordat dit zo goed gelukt was vond ik nog een vlinder wat uit 2 delen bestaat. En dit weer op elkaar geplakt en omdat er van de bovenste vlinder wat gaten zijn uitgesneden bij de vleugels kun je mooi de kleuren zien van het onderste deel.



Ook het handletteren via de cameo gaat zo mooi.



Je kunt er eindeloos zeer mooie dingen mee creëren. Zo heb ik dit ook afgelopen weekend gedaan voor een vriendje van mijn dochtertje.....oh nee wacht daar verteld ik dan wel over in een volgend bericht. 😃





Geen opmerkingen:

Een reactie posten