donderdag 5 januari 2017

Jaaa mijn eerste naaisel van 2017!! (1)

Jaaa mijn eerste naaisel van 2017 is een feit!!

Maar als eerste wil ik jullie een gelukkig 2017 wensen. Dat ieders dit jaar weer zeer productief mag zijn en alle dromen uit mogen komen 😊.


Het is een patroon van wollyonline.com en wel een overgooier. Nadat mijn dochtertje en ik een serieus gesprek hebben gehad over de kleertsjes van "Sofie" moest er iets nieuws gemaakt worden. Want weet je ook een meisjespop moet genoeg kleren hebben. ( Het broekje en hoedje is door mijn schoonzus gemaakt)

Ik ben dus maar aan de slag gegaan. 2 dagen geleden geknipt en eergisteren gemaakt en omdat het zo klein is was het ook snel klaar. Maar omdat mijn schoonzus gisteren jarig was kon ik het jullie niet laten zien. Wel had ik het al geplaatst op mijn facebook pagina. 



Voor het aangezicht heb ik 3 knoopjes er opgenaaid maar daarachter zit, lekker makkelijk, klittenband.



En zoals weer te zien is is ons poppenmeisje heel erg blij ðŸ˜„. Kind blij moeders ook blij!!











En zo is dit nummer 1 en op naar de volgende en wel mijn blauwe blouse.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten