zondag 4 december 2016

Uitdaging 5 en 6 van 10 kledingstukken

Zo een week verder en ook gelijk 2, bijna 3, kledingstukken verder!!

De truien van de beide jongens zijn af. Afgelopen week heb ik de stoffen geknipt en zoverre in elkaar geregen. Vorige week zaterdag is het voetbalteam van de jongste zoon kampioen geworden van de najaarscompetitie en dat is toen uitgebreid gevierd. 

Dat betekent dat er de komende weken geen voetbalwedstrijden meer gespeeld hoeven te worden. In het nieuwe jaar zijn de wedstrijden voor de voorjaarscompetitie pas bekend. Wat ik daar zelf heel erg fijn aan vind is dat er dus heel veel zaterdagen zijn waar ik al in de ochtend naar mijn hobbykamer kan gaan. 😉

En dit weekend was de eerste van de vele dat ik dat kon gaan doen en daar heb ik gelijk gebruik van gemaakt. 

Het patroon van de truien komt uit de ottobre creative workshop 301. 


Voor de jongste zoon maat 122.



De aan foto waar meneer heel erg blij kijkt!!


Voor de oudste zoon heb ik maat 140 gemaakt.



Ook de oudste is er heel erg blij mee.

Dit brengt de teller op 6 van 10 kledingstukken. En als het een beetje meezit heb ik morgen nr.7 ook af. 

De stoffen heb ik gekocht bij Mamarieke en TST stoffen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten