donderdag 29 december 2016

Jazzy Look project nr.13

Yes weer wat af. En dan nu de "Jazzy Look"uit ottobre 5/2015.
Ik ben erg happy met het eindresultaat van deze jurk.



Op facebook had ik al van diverse dames gehoord dat er wel wat smaller gemaakt moest worden en dit heb ik ten harte genomen en ook bij mij heb ik iets smaller gemaakt.

De middenvoor- en de middenachternaad heb ik 2 cm smaller gemaakt en dat net zo bij de zijnaden van de jurk. Bij de mouwen hoefde ik alleen bij de onderarmen wat smaller te maken.




Bij de kraag, de zak en de zomen van de jurk en mouwen heb ik een stretchsteek gebruikt.







Maar als ik er goed naar kijk had ik de stof best vlak langs het patroon kunnen knippen en dat was het voor mij gelijk goed geweest. Maar dat is voor de volgende keer 😉 




Mijn oudste had mij geholpen met de foto's buiten te maken. En ja dan is dat wel eens lachen. 
Het was even snel snel want het was wel heel erg koud buiten.





1 opmerking:

  1. Mooie jurk geworden, staat je erg leuk.
    Koud was het zeker toen de foto's gemaakt werden.

    Alvast de beste wensen voor 2017

    BeantwoordenVerwijderen