donderdag 22 december 2016

Herinneringsblouse (project nr.12)

Project nr.12 een herinneringsblouse maken van een blouse van mijn vader. Deze keer 
is het iets voor de oudste die heel erg graag iets van opa wilde hebben. Om 
op zijn manier opa toch een beetje bij zich te hebben. 

Op 15 december vroeg mijn oudste of ik dit wilde doen voor hem. Goed patroon 
overgenomen en ik wilde vol enthousiasme wilde ik gaan beginnen maar ja hoe. 
Het is niet niks om een oude blouse te vermaken zodat je zoon van 11 jaar dit aankan. Op 
deze zelfde dag had ik weer cursus dus ik heb het toen meegenomen om dit samen uit 
te zoeken. 2 uur verder en alles was goed uitgezocht en geknipt. Alles konden 
wij gebruiken. De knoopjes en knoopsgaten hebben wij laten zitten net als de 
split bij de mouwen, de kraag (wel iets ingekort) de achterpas met het originele labeltje er nog op. 

Toen kon ik aan de slag. Nadat ik nog 2 andere projecten snel had afgemaakt ben ik afgelopen zaterdag echt begonnen met de blouse. En nu vandaag 22 december de dag van het kerstdiner op school is de blouse af. Iets wat de oudste heel erg graag wil. 







Missie geslaagd met een lach en een traan. #trots #verdereverwerkingverliesvader #lovesewing

Wilt u verder op de hoogte blijven van mijn creaties klik dan op volgen dan bent u sneller op de hoogte!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten