zondag 18 december 2016

Alweer nr. 11

Dit project stond eigenlijk als nummer 10 geboekt maar het rokje van de kleine meid was zo snel klaar dat ik dit project even heb laten liggen tot vandaag.

Het enige wat ik nog moest doen was de zomen en als de covermachine mee wil werken is dat altijd zo gebeurt..... maar ik heb, en ik denk net als de meeste dames/heren die deze machine hebben, een haat liefde verhouding met dit apparaat. 

Bij het proeflapje kon ik zo alle draden weer er uittrekken en dat vond ik dus iets minder maar ik ben gewoon begonnen en dit is het totaalresultaat geworden.


Een foto op het fotomodelletje ging vandaag niet lukken. Na het afzwemmen voor haar a-diploma was zij zo moe dat jullie die foto nog tegoed hebben.



En iemand op facebook gaf het idee om de zomen met een felle kleur af te maken. 
Zo gezegd zo gedaan.


Ik had nog fel groen liggen en het is misschien niet zo te zien op de mouw maar in het echt staat het zo goed bij het bruin en de hertenstof.


Ook vond ik een tijd terug bij de action deze leuke kleine labels. Dit vond ik perfect om te gebruiken.

De hertentricotstof had ik gekregen en de bruine tricot had ik nog liggen.
Het patroon komt uit de ottobre.

Nadat ik dit had afgemaakt kwam de middelste met een vraag of ik sokjes wilde maken voor zijn hondenknuffel. En hij zal ook met een glimlach naar bed gaan want hij is heel erg blij. 
De volgende stap of ik een broekje en een truitje kon maken.



Als ik dan zo'n blij verliefd kind naast mij zie staan dan weet je dat je het goed hebt gedaan!! 💗





Geen opmerkingen:

Een reactie posten