woensdag 23 november 2016

Uitdaging 4 van 10 kledingstukken en aan foto's

Wat is het toch heerlijk om zo bezig te zijn met deze heerlijke hobby. Waar een uitdaging al niet goed voor is 😉

Een week geleden had ik niet gedacht dat ik al zoveel zou maken tot nu toe. Normaal neem ik daar niet zo zeer te tijd voor maar eigenlijk zou ik dit wel moeten doen. Zeker na een rouwend 1ste jaar om mijn vader achter de rug te hebben gehad en nog steeds, is het voor mij nu beter "te doen". Je gaat door met het leven en geniet meer van de dagelijkse dingen. Maar toch is het anders geworden kan ik jullie zeggen. Diegene die dit ook hebben meegemaakt weten waar ik over praat. 

Maar dat ter zijde want mijn blog gaat niet over mijn vader maar over de (vind ik dan) mooie dingen die ik maak en niet geheel onbelangrijk mooi gevonden wordt door diegene waar ik het voor maak.

Waaronder het jurkje wat ik jullie 2 dagen geleden heb laten zien. Mijn dochtertje is al 2 dagen thuis met (zoals ik dat noem) de zeehondenhoest. Vandaag wilde ons meisje zelf kiezen wat zij aan zou trekken en het antwoord was luid en duidelijk "mijn nieuwe jurk!!" 


Mevrouw had ook zelf haar legging, sokken en schoenen uitgekozen. Want ja als je 5 jaar bent dan kun je dit makkelijk zelf.


Ik heb geprobeerd om een foto te maken terwijl zij een rondje aan het draaien was maat dat wilde niet echt. Ondanks dat toch geslaagde foto's.



En dan nu de foto's van mijn nr. 4 van de 10 kledingstukken . 
Dit is een aangepast model weer uit ottobre 6/2016. Het origineel heeft nog zakken maar voor nu heb ik dit weg gelaten omdat mijn dochtertje een makkelijke broek wilde hebben. Dit model gaat zeker meer gemaakt worden en ook met zakken.


De sterren- en boordstof komen van Karteris uit Oosterhout.



De broek was nog maar net af en de legging werd al uitgedaan en de broek moest gelijk aan. 
En bleef ook aan tot dat zij naar bed ging.



Uitdaging nr. 5 ligt al te wachten op mij. Dit wordt een trui voor mijn oudste zoon van 11 jaar.
En wat dat gaat worden hoop ik snel te laten zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten