maandag 21 november 2016

Uitdaging 3 van 10 kledingstukken.....

Afgelopen weekend heb ik heel veel tijd in mijn hobbykamer kunnen zitten.
Mijn thuiswerk was af dus dan kan ik andere dingen gaan doen dan 
alleen de voetbal, huishouden enz. 

Zoals ik al had laten zien is het rokje al af. Mijn meisje wilde wel/niet op de foto. Helemaal in tranen was zij vanmorgen maar ik mocht dan wel een foto maken van haar maar niet met haar tranen!!
Zo gezegd zo gedaan. 


Vanmorgen nadat ik de kinderen naar school had gebracht, snel gezogen had en de wc schoon had gemaakt ben ik weer snel mijn hokkie ingedoken om de jurk voor Fleur af te maken.

En dat is gelukt kan ik jullie vertellen 😊






Op de mouwen heb ik strikjes gemaakt zoals het beschreven staat in het patroon. Het geeft het wel net iets meer bij de armen. Ook zijn de mouwen 3/4 kwart.


Dit heb ik zelf toegevoegd aan de onderkant van de jurk. Breekt het net weer iets.

De aan foto van de jurk hebben jullie nog tegoed.

Het patroon komt uit ottobre 6/2016 model 20 Dark drops.
De stof heb ik gekregen van iemand van Sancho,


3 van de 10 kledingstukken heb ik nu gemaakt. Terwijl ik dit typ heb ik mijn tas alweer bij mij staan om voor de volgende 3 kledingstukken de patronen over te nemen. 
En welke dat zijn laat ik snel zien.



2 opmerkingen:

  1. wauwsie wat ga jij snel!! Leuke dingen gemaakt, lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel 😊. Ik had dit al geknipt klaar liggen en dat scheelt een hoop. En het volgende project is ook al geknipt. Nu eerst mijn thuiswerk voordat ik daar weer mee verder kan.

    BeantwoordenVerwijderen