donderdag 17 november 2016

Snel updaten

Oh oh wat heb ik het laten afweten met mijn blog de afgelopen maanden. De laatste post was alweer in april. En het is vandaag 17 november dus ik loop een beetje achter.... oeps!!

1 ding kan ik wel vertellen dat ik niet heb stil gezeten. In de afgelopen maanden heb ik wel wat gemaakt en daar zal ik nu de foto's van laten zien.


 Zoals te zien is veel kleding voor ons mooie meisje.
Hier een trui met een applicatie er op.
 Jurkjes met spaghettibandjes van zowel peren en flamingo's

 5 driekwart leggings

 Voor mijn nichtjes de zelfde jurkjes van de flamingo's gemaakt!! En wat waren ze alle drie blij met de jurk.

 Ook ben ik samen met Fleur bezig geweest voor ons poppenhuis. Elke keer als er een doos komt (elke 4 weken) dan is dit zo leuk om dan samen open te maken. :-)

 Ook nog een zomerjasje gemaakt.

 Een "jurkje"afgemaakt wat nu een tuniek is geworden. Ja als de de geknipte stop te lang laten liggen in de kast dan krijg je dit ;-)

 En voor mijzelf een mouwloze zomderjurk 


 en een t-shirt gemaakt.


Zo nu ben ik er wel dacht ik zo. En de reden dat ik nu snel ga updaten met mijn blog is omdat er bij een forum van Sancho iemand afgelopen week met een idee kwam om voor het einde van dit jaar 10 stukken stof weg te werken. Nou die uitdaging wil ik (proberen) aan te gaan!!
Het eerste kledingstuk is al af maar dat is te lezen in mijn volgende bericht..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten