zondag 19 augustus 2012

Wat anders...

Naast kleding maken maak ik ook nog wel eens wat anders. Een andere hobby van mij is borduren en poppenhuis en miniaturen. Dit is ook erg leuk om met elkaar te combineren.

Hier een paar voorbeelden van wat ik een paar weken geleden hebt gemaakt.

Dit bosje bloemen is maar 4 cm groot en moet nog worden afgewerkt. Ik denk dat dit een schilderijtje gaat worden. Ik zal deze week eens kijken of ik hout heb om een lijst van te maken.



Dit is een Keltisch wand- of vloerkleed. Wat het precies gaat worden daar ben ik nog niet over uit.



Als laatste heb ik een muisje geborduurd en deze is ongeveer 15 cm lang. Ook dit is nog niet afgewerkt omdat het nog niet duidelijk is waar ik dit nu voor wil gaan gebruiken.


Zoals jullie zien heb ik dus ook wat anders gemaakt dan kleding. Er zullen nog meer kleine dingen volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten